12 kwietnia 2019

Najlepsi w bankowości 2019 - ranking Złoty Bankier

Żeby poznać Złoty Bank 2019, musiał minąć kwartał szczegółowych analiz Redakcji Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” oraz partnerów merytorycznych badania – Kantar TNS i Obserwatorium.biz.


Celem wytypowania instytucji, która oferuje najwyższą jakość obsługi, do placówek 16 bankowych marek zawitało 915 tajemniczych klientów usiłujących otworzyć konto osobiste oraz aktywować dostęp do bankowości internetowej i mobilnej. Ich dociekliwość wykroczyła także poza oddziały – nawiązali blisko 1000 zdalnych kontaktów z bankowcami, żeby sprawdzić standardy postępowania z klientem. 100 dni trwał prowadzony pod okiem Obserwatorium.biz audyt ergonomii systemów bankowości elektronicznej, 60 – audyt bezpieczeństwa.

Przez trzy miesiące dziennikarze Bankier.pl prześwietlali ofertę banków, poszukując najlepszego konta osobistego, karty kredytowej, kredytu gotówkowego i hipotecznego.

Tradycją jest współudział czytelników w wyborze liderów. Ich wskazania, uzupełnione przez głosów ekspertów złożyły się na nagrody za najlepszy spot reklamowy, działalność w mediach społecznościowych i CSR.

Fascynującą areną rywalizacji okazała się kategoria związana z innowacjami w sektorze.

ZWYCIĘZCY RANKINGU ZŁOTY BANKIER 2019

ZŁOTY BANK 2019

w kategorii Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi:

Miejsce I

SANTANDER BANK POLSKA

Miejsce II

BANK MILLENNIUM 

Miejsce III

GETIN BANK 

ZŁOTY BANKIER w kategorii:

Konto osobiste

SANTANDER BANK POLSKA

Kredyt hipoteczny

BNP PARIBAS BANK POLSKA

Kredyt gotówkowy

SANTANDER BANK POLSKA

Karta kredytowa

CITI HANDLOWY

Najlepszy spot reklamowy

PKO BANK POLSKI

Bank wrażliwy społecznie

BANK MILLENNIUM

Bank w social media

ING BANK ŚLĄSKI

NAGRODY SPECJALNE

Innowacja FinTech

PKO BANK POLSKI i COINFIRM

Bezpieczny bank - najlepsze praktyki

mBANK
BANK MILLENNIUM
GETIN BANK


SANTANDER BANK POLSKA


BANK MILLENNIUM


GETIN BANK





Źródło: Bankier.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz