Żeby poznać Złoty Bank 2019, musiał minąć kwartał
szczegółowych analiz Redakcji Bankier.pl i „Pulsu Biznesu” oraz
partnerów merytorycznych badania – Kantar TNS i Obserwatorium.biz.
Celem wytypowania instytucji, która oferuje najwyższą jakość obsługi, do placówek 16 bankowych marek zawitało 915 tajemniczych klientów usiłujących otworzyć konto osobiste oraz aktywować dostęp do bankowości internetowej i mobilnej. Ich dociekliwość wykroczyła także poza oddziały – nawiązali blisko 1000 zdalnych kontaktów z bankowcami, żeby sprawdzić standardy postępowania z klientem. 100 dni trwał prowadzony pod okiem Obserwatorium.biz audyt ergonomii systemów bankowości elektronicznej, 60 – audyt bezpieczeństwa.
Przez trzy miesiące dziennikarze Bankier.pl prześwietlali ofertę banków, poszukując najlepszego konta osobistego, karty kredytowej, kredytu gotówkowego i hipotecznego.
Tradycją jest współudział czytelników w wyborze liderów. Ich wskazania, uzupełnione przez głosów ekspertów złożyły się na nagrody za najlepszy spot reklamowy, działalność w mediach społecznościowych i CSR.
Fascynującą areną rywalizacji okazała się kategoria związana z innowacjami w sektorze.
ZWYCIĘZCY RANKINGU ZŁOTY BANKIER 2019 |
|
---|---|
ZŁOTY BANK 2019w kategorii Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi: |
|
Miejsce I |
SANTANDER BANK POLSKA |
Miejsce II |
BANK MILLENNIUM |
Miejsce III |
GETIN BANK |
ZŁOTY BANKIER w kategorii: |
|
Konto osobiste |
SANTANDER BANK POLSKA |
Kredyt hipoteczny |
BNP PARIBAS BANK POLSKA |
Kredyt gotówkowy |
SANTANDER BANK POLSKA |
Karta kredytowa |
CITI HANDLOWY |
Najlepszy spot reklamowy |
PKO BANK POLSKI |
Bank wrażliwy społecznie |
BANK MILLENNIUM |
Bank w social media |
ING BANK ŚLĄSKI |
NAGRODY SPECJALNE |
|
Innowacja FinTech |
PKO BANK POLSKI i COINFIRM |
Bezpieczny bank - najlepsze praktyki |
mBANK BANK MILLENNIUM GETIN BANK |
SANTANDER BANK POLSKA
BANK MILLENNIUM
GETIN BANK
Źródło: Bankier.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz